Amb aquest blog esperem arribar a tots els pares i mares dels nens i nenes de 2n de l'escola Nostra Sra. del Mar, per poder compartir i aprendre tots junts.
dimecres, 22 de desembre del 2010
dimarts, 21 de desembre del 2010
dijous, 2 de desembre del 2010
I... PER TOTS VOSALTRES: LES NADALES DE 2N
Preparar aquestes nadales ha estat molt divertit,
esperem de tot cor que us agradin
dilluns, 29 de novembre del 2010
EXPLIQUEU ON HEU ESTAT ELS DIES DEL PONT
El blog és un espai on tothom ha de participar. Ara us toca a vosaltres pares, mares i nens i nenes de 2n. Us proposo uns "deures".
divendres, 26 de novembre del 2010
27 MISSATGES DE PAU
La Pau comença per un somriure on PhotoPeach
dimarts, 23 de novembre del 2010
EL MILLOR... ESTÀ PER ARRIBAR
Preparant... on PhotoPeach
diumenge, 21 de novembre del 2010
dissabte, 20 de novembre del 2010
QUIN HORA ÉS?
Hola, ja sabeu que a la classe vam estar parlant de les hores i vam montar el nostre rellotge. Ara, amb ajut dels pares podeu jugar una estoneta i aprendre.
Una de les feines d'aquest cap de setmana era fer una recepta. Jo us proposo una macedònia, com a exemple, a més a més podeu aprendre coses dels seus ingredients. Que vagi de gust!!!
Una de les feines d'aquest cap de setmana era fer una recepta. Jo us proposo una macedònia, com a exemple, a més a més podeu aprendre coses dels seus ingredients. Que vagi de gust!!!
diumenge, 14 de novembre del 2010
VOCABULARI: OBJECTES DE L'AULA I NOMBRES
Repassem el vocabulari dels objectes que fem anar a diari
I aquí els nombres, aneu amb compte amb el zero que té molt mal geni...
I aquí els nombres, aneu amb compte amb el zero que té molt mal geni...
LA TERRA
El tema de medi que estem estudiant ens parla de la terra, la lluna i les estacions. He pensat que aquestes imatges de l'espai us agradarien.
Fotos del Espacio
Fotos del Espacio
diumenge, 31 d’octubre del 2010
L'EXCURSIÓ
Aquí teniu les fotos de l'excursió de la castanyada
castanyada 2010 segon on PhotoPeach
castanyada 2010 segon on PhotoPeach
divendres, 22 d’octubre del 2010
HAY UN AMIGO EN MÍ
Els nens i nenes de segon han decidit que a partir d'ara quan celebrem els aniversaris cantarem una cançó d'amistat, cantarem "Hay un amigo en mi".
Disfruteu-la!!!
Disfruteu-la!!!
dijous, 21 d’octubre del 2010
LA TAULA DEL 2
Aquest any no ens podem adormir, ens hem d'aprendre les taules. Comencem amb la del 2. Potser us anima saber que les podeu cantar. Endavant!!!
divendres, 15 d’octubre del 2010
QUI NO ESMORZAR BÉ, NO HI TÉ RES A FER
Amb motiu del nou tema de medi sobre els aliments hem aprés la cançó del supertres SUPERESMORZA!!!
Mireu-vos el video i apreneu la coreografia.
Mireu-vos el video i apreneu la coreografia.
diumenge, 10 d’octubre del 2010
dissabte, 2 d’octubre del 2010
MÚSICA
Aquest mes farem l'audició del rellotge sincopat. Amb aquest video tenim la oportunitat de veure com una orquestra interpreta aquesta peça.
divendres, 1 d’octubre del 2010
CONEIXEMENT DEL MEDI
El segon tema del coneixement ens presenta els aliments. Us animo a tots i a totes a fer una dieta equilibrada. Pot ser molt divertit!!!
Al tema 1 hem estudiat els ossos, els músculs, les articulacions i alguna altre cosa sobre el funcionament del cos, us convido a veure aquests videos didàctics.
Al tema 1 hem estudiat els ossos, els músculs, les articulacions i alguna altre cosa sobre el funcionament del cos, us convido a veure aquests videos didàctics.
diumenge, 26 de setembre del 2010
PARES FEU MEMÒRIA
Bé ara és l'hora que els pares i mares de segon feu memòria i ens ajudeu a recopilar jocs d'abans. En aquesta ocassió es tracta del joc de saltar l'elàstic (saltar a la goma).
Es tracta de recordar la llista de cançonetes: chinito, confú, flora, la lechera i...??? Afegiu els vostres comentaris.
Gràcies a tots i a totes
Es tracta de recordar la llista de cançonetes: chinito, confú, flora, la lechera i...??? Afegiu els vostres comentaris.
dissabte, 25 de setembre del 2010
LA TARDOR
El dia 21 ens va sorprendre, tal com fa ja uns anys, l'arribada de la tardor. I tot i que encara la nostra roba i el clima ens diu que hem d'esgarrapar els darrers dies d'estiu, el cert és que ja és aquí.
Gaudim entre tots dels colors i de tot el que ens aporta aquesta estació.
Gaudim entre tots dels colors i de tot el que ens aporta aquesta estació.
La Tardor
View more presentations from mariasun.
MÚSICA
A música hem fet l'audició de l'Aria de Papageno de la flauta màgica de Mozart.
Aquí teniu la oportunitat de veure un video d'aquesta obra.
Aquí teniu la oportunitat de veure un video d'aquesta obra.
dimecres, 22 de setembre del 2010
QUÈ FEM, PARES?
Aquesta secció la dedicarem a publicar diverses opcions per passar-ho d'allò més bé amb els nens.

A l'octubre "La bella i la béstia"
Al petit Liceu "Pere i el Llop"
Excursió
Només a 1 hora de camí trobem Sant Miquel del Fai, per passar un dia veient les coves i gaudint d'un dia de tardor a l'aire lliure.
I si plou o simplement no ens bé de gust sortir de casa, podem cuinar un deliciós pastís de xocolata en microones en un plis, plas. Que vagi de gust!!!
Pastís de xocolata per a microones! from Cuina a bon preu on Vimeo.
diumenge, 19 de setembre del 2010
ÉTICA
ALS NENS DE SEGON ELS AGRADA LA CANÇÓ COLOR ESPERANZA
I A TU?
I A TU?
dimarts, 14 de setembre del 2010
MATEMÀTIQUES
SUMES I RESTES
http://www.arcademicskillbuilders.com/
Aquí us faig arribar un enllaç per tal de jugar una estoneta i repassar sumes i restes.
http://www.arcademicskillbuilders.com/
Aquí us faig arribar un enllaç per tal de jugar una estoneta i repassar sumes i restes.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)



