dijous, 2 de desembre del 2010

I... PER TOTS VOSALTRES: LES NADALES DE 2N

Preparar aquestes nadales ha estat molt divertit,
 esperem de tot cor que us agradin






dilluns, 29 de novembre del 2010

EXPLIQUEU ON HEU ESTAT ELS DIES DEL PONT

El blog és un espai on tothom ha de participar. Ara us toca a vosaltres pares, mares i nens i nenes de 2n. Us proposo uns "deures".
En tornar del pont expliqueu què heu fet els dies de festa: heu estat de vacances? heu fet alguna excursió? us heu quedat aquí???
Penseu que podeu publicar les respostes fent anar els "comentaris" i sortiran publicats en 24h. Animeu-vos!!!

divendres, 26 de novembre del 2010

dissabte, 20 de novembre del 2010

QUIN HORA ÉS?

Hola, ja sabeu que a la classe vam estar parlant de les hores i vam montar el nostre rellotge. Ara, amb ajut dels pares podeu jugar una estoneta i aprendre.



Una de les feines d'aquest cap de setmana era fer una recepta. Jo us proposo una macedònia, com a exemple, a  més a més podeu aprendre coses dels seus ingredients. Que vagi de gust!!!

diumenge, 14 de novembre del 2010

VOCABULARI: OBJECTES DE L'AULA I NOMBRES

Repassem el vocabulari dels objectes que fem anar a diari




I aquí els nombres, aneu amb compte amb el zero que té molt mal geni...

LA TERRA

El tema de medi que estem estudiant ens parla de la terra, la lluna i les estacions. He pensat que aquestes imatges de l'espai us agradarien.
Fotos del Espacio

View more webinars from dreikback.

diumenge, 31 d’octubre del 2010

L'EXCURSIÓ

Aquí teniu les fotos de l'excursió de la castanyada

castanyada 2010 segon on PhotoPeach

divendres, 22 d’octubre del 2010

HAY UN AMIGO EN MÍ

Els nens i nenes de segon han decidit que a partir d'ara quan celebrem els aniversaris cantarem una cançó d'amistat, cantarem "Hay un amigo en mi".
Disfruteu-la!!!

dijous, 21 d’octubre del 2010

LA TAULA DEL 2

Aquest any no ens podem adormir, ens hem d'aprendre les taules. Comencem amb la del 2. Potser us anima saber que les podeu cantar. Endavant!!!



divendres, 15 d’octubre del 2010

QUI NO ESMORZAR BÉ, NO HI TÉ RES A FER

Amb motiu del nou tema de medi sobre els aliments hem aprés la cançó del supertres SUPERESMORZA!!!
Mireu-vos el video i apreneu la coreografia.

dissabte, 2 d’octubre del 2010

MÚSICA

Aquest mes farem l'audició del rellotge sincopat. Amb aquest video tenim la oportunitat de veure com una orquestra interpreta aquesta peça.

divendres, 1 d’octubre del 2010

CONEIXEMENT DEL MEDI

El segon tema del coneixement ens presenta els aliments. Us animo a tots i a totes a fer una dieta equilibrada. Pot ser molt divertit!!!






Al tema 1 hem estudiat els ossos, els músculs, les articulacions i alguna altre cosa sobre el funcionament del cos, us convido a veure aquests videos didàctics.

diumenge, 26 de setembre del 2010

PARES FEU MEMÒRIA

Bé ara és l'hora que els pares i mares de segon feu memòria i ens ajudeu a recopilar jocs d'abans. En aquesta ocassió es tracta del joc de saltar l'elàstic (saltar a la goma).
Es tracta de recordar la llista de cançonetes: chinito, confú, flora, la lechera i...??? Afegiu els vostres comentaris.


Gràcies a tots i a totes

dissabte, 25 de setembre del 2010

LA TARDOR

El dia 21 ens va sorprendre, tal com fa ja uns anys, l'arribada de la tardor. I tot i que encara la nostra roba i el clima ens diu que hem d'esgarrapar els darrers dies d'estiu, el cert és que ja és aquí.
Gaudim entre tots dels colors i de tot el que ens aporta aquesta estació.


MÚSICA

A música hem fet l'audició de l'Aria de Papageno de la flauta màgica de Mozart.
Aquí teniu la oportunitat de veure un video d'aquesta obra.


dimecres, 22 de setembre del 2010

QUÈ FEM, PARES?

Aquesta secció la dedicarem a publicar diverses opcions per passar-ho d'allò més bé amb els nens.


A l'octubre "La bella i la béstia"




Al petit Liceu "Pere i el Llop"



Excursió
Només a 1 hora de camí trobem Sant Miquel del Fai, per passar un dia veient les coves i gaudint d'un dia de tardor a l'aire lliure.


 
 
I si plou o simplement no ens bé de gust sortir de casa, podem cuinar un deliciós pastís de xocolata en microones en un plis, plas. Que vagi de gust!!!
 

Pastís de xocolata per a microones! from Cuina a bon preu on Vimeo.

diumenge, 19 de setembre del 2010

ÉTICA

ALS NENS DE SEGON ELS AGRADA LA CANÇÓ COLOR ESPERANZA
I A TU?

dimarts, 14 de setembre del 2010

MATEMÀTIQUES

SUMES I RESTES
http://www.arcademicskillbuilders.com/

Aquí us faig arribar un enllaç per tal de jugar una estoneta i repassar sumes i restes.