EXPLIQUEU ON HEU ESTAT ELS DIES DEL PONT
El blog és un espai on tothom ha de participar. Ara us toca a vosaltres pares, mares i nens i nenes de 2n. Us proposo uns "deures".
En tornar del pont expliqueu què heu fet els dies de festa: heu estat de vacances? heu fet alguna excursió? us heu quedat aquí???
Penseu que podeu publicar les respostes fent anar els "comentaris" i sortiran publicats en 24h. Animeu-vos!!!
Pilar Fajardo: Doncs jo em quedo al Prat. Dedicaré aquests dies a fer coses pendents i a passar el temps amb la meva família. Guarnirem la casa amb els adorns de Nadal i potser anem al cinema.
ResponEliminaHola, estos dias como nos quedamos en el Prat (mis papis dicen que no podemos ir al camping porque hace mucho frio), a si que pondremos el arbol de navidad y todos los ardornos.
ResponEliminaY jugare mucho con mi hermanita Iris.
Tambien jugare con mi monopatin de dos ruedas.
Doncs l'Emma i jo ens quedarem també al Prat!! tenim cosetes que fer a casa, em de preparar-la pel Nadal perqué tindrem convidats i estem molt contentas!!!
ResponEliminaSoc la Clàudia i nosaltres hem estat amb la familia de Miguel Fernández a Viana (Navarra)des d'on hem fet excursions.
ResponEliminaA Enciso (La Rioja) a veure dinosauris i les seves petjades.
A El Ciego (La Rioja)a visitar les bodegues Marqués del Riscal i els pares han tastat ví i en Miguel i jo hem begut mosto¡¡
A Lezaún (Navarra) hem anat a una "quesería" de formatge Idiazábal i hem menjat formatge i "migas de pastor".
I finalment a Pamplona hem estat on corren els "encierros".
Ja portarè fotos de tot.
L'Àlex ha aprofitat el pont per anar al cinema a veure Megamind i passejar per Barcelona. També ha posat l'arbre, ha muntat el pessebre i ha despertat al tió. El dimecres a la tarda va fer galetes amb formes de Nadal amb la seva gemana.
ResponEliminaÀlex Llamas i Eva
Hola Pilar soc l' Alexia.Jo em vaig quedar al Prat dues dias i al tercer em vaig anar a la meva torre i vaig jugar molt amb la meva gata. La meva mare va estar dues dias i al següent es va anar a trevallar i jo em vaig quedar fem els deures. Adeu Pilar.
ResponElimina