diumenge, 21 de novembre del 2010

FASES DE LA LLUNA

1 comentari:

  1. haig de confesar que jo m'he après les diferents llunes aquest cap de setmana quan ho estudiava amb l'Emma!!!! aaaaarrgggggggg, que estaría fent jo el día que ho van explicar al meu cole?????

    ResponElimina