Amb aquest blog esperem arribar a tots els pares i mares dels nens i nenes de 2n de l'escola Nostra Sra. del Mar, per poder compartir i aprendre tots junts.
haig de confesar que jo m'he après les diferents llunes aquest cap de setmana quan ho estudiava amb l'Emma!!!! aaaaarrgggggggg, que estaría fent jo el día que ho van explicar al meu cole?????
haig de confesar que jo m'he après les diferents llunes aquest cap de setmana quan ho estudiava amb l'Emma!!!! aaaaarrgggggggg, que estaría fent jo el día que ho van explicar al meu cole?????
ResponElimina