dilluns de colònies
Dimarts de colònies
Dimecres de colònies
El joc de mans d'aquests dies
Amb aquest blog esperem arribar a tots els pares i mares dels nens i nenes de 2n de l'escola Nostra Sra. del Mar, per poder compartir i aprendre tots junts.
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris oci. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris oci. Mostrar tots els missatges
dimecres, 1 de juny del 2011
dimarts, 31 de maig del 2011
ENS HO PASSEM BOMBA
Dimecres 1
Hola de nou, ja ens queda ben poquet. Mares i pares no patiu per la pluja. Ahir ens vam apanyar força bé doncs va ploure després de dinar i a la tarda no vam haver de suspendre gaires activitats. Vam poder veure els animals de granja i netejar les gàvies. A la nit en comptes de sortir al bosc vam fer discoteca, un bon remei. A la nit no es va sentir ni una mosca, tots estàvem tan cansats... I aquest matí ha sortit el sol hem fet aventura pels arbres i tot just hem baixat dels cavalls. Tots tenim la nostra foto que sortirà al blog.
Avui farem un gran comiat amb una paella gegant i després cantarem "els adeus" tots ben agafadets.
Snif, snif això s'acaba i ens queda el record d'haver compartit tots junts uns moments inigualables. L'any vinent més.
Un petó i ens veiem al Prat.
Dimarts 31
Hola, pares i companys/es que us heu quedat al Prat. Em sap greu no penjar cap foto de moment. El que si que us puc dir és que ens ho estem passant molt bé.
En arribar vam deixar les motxilles i va començar l'activitat. Vam dinar macarrons i carn arrebossada i de postres poma. Després vam fer galetes que varen ser el nostre berenar. Més tard ens vam endinsar al bosc. Som uns valents perquè vam escalar i vam baixar per camins molt complicats. A la nit vam sopar sopa i hamburguesa i de postres iogurt i a la nit vam fer una activitat a l'aire lliure.
Ens anàvem a dormir a les 22:30 i hem dormit TOTS I TOTES "de un tirón".
Aquest matí havíem d'agafar forces i hem esmorzats cereals, madalenes, entrepans de pernil dolç, colacao, llet i suc, cadascú allò que volia. I ara estem a l'hort i decorant uns tests que utilitzarem per plantar uns enciams.
Aquesta tarda anirem a veure els animals de la granja, ens tirarem per un tobogant gegant i anirem al laberint del castell.
Això és una passada. Molts petons. Papis no patiu que estem molt bé i tenim moltes coses per explicar a la tornada.
Hola de nou, ja ens queda ben poquet. Mares i pares no patiu per la pluja. Ahir ens vam apanyar força bé doncs va ploure després de dinar i a la tarda no vam haver de suspendre gaires activitats. Vam poder veure els animals de granja i netejar les gàvies. A la nit en comptes de sortir al bosc vam fer discoteca, un bon remei. A la nit no es va sentir ni una mosca, tots estàvem tan cansats... I aquest matí ha sortit el sol hem fet aventura pels arbres i tot just hem baixat dels cavalls. Tots tenim la nostra foto que sortirà al blog.
Avui farem un gran comiat amb una paella gegant i després cantarem "els adeus" tots ben agafadets.
Snif, snif això s'acaba i ens queda el record d'haver compartit tots junts uns moments inigualables. L'any vinent més.
Un petó i ens veiem al Prat.
Dimarts 31
Hola, pares i companys/es que us heu quedat al Prat. Em sap greu no penjar cap foto de moment. El que si que us puc dir és que ens ho estem passant molt bé.
En arribar vam deixar les motxilles i va començar l'activitat. Vam dinar macarrons i carn arrebossada i de postres poma. Després vam fer galetes que varen ser el nostre berenar. Més tard ens vam endinsar al bosc. Som uns valents perquè vam escalar i vam baixar per camins molt complicats. A la nit vam sopar sopa i hamburguesa i de postres iogurt i a la nit vam fer una activitat a l'aire lliure.
Ens anàvem a dormir a les 22:30 i hem dormit TOTS I TOTES "de un tirón".
Aquest matí havíem d'agafar forces i hem esmorzats cereals, madalenes, entrepans de pernil dolç, colacao, llet i suc, cadascú allò que volia. I ara estem a l'hort i decorant uns tests que utilitzarem per plantar uns enciams.
Aquesta tarda anirem a veure els animals de la granja, ens tirarem per un tobogant gegant i anirem al laberint del castell.
Això és una passada. Molts petons. Papis no patiu que estem molt bé i tenim moltes coses per explicar a la tornada.
dilluns, 25 d’abril del 2011
ELS CORDILLS DE LA SABATA
Bé a la fi hem fet el campionat 2011 de cordills de la sabata. Aquí us deixo "LA GRAN FINAL". He de dir que tots i totes les participants se n'han sortit prou bé, vaja encara queda algun que haurà de perfeccionar l'estil.
Quantes vegades ensopegueu amb els vostres cordills? Nens, nenes ha arribat el moment d'aprendre a fer-los vosaltres solets... Ja sabeu que qualsevol dia d'aquest farem un control de cordills. Jejejeje, practiqueu!!!!
Quantes vegades ensopegueu amb els vostres cordills? Nens, nenes ha arribat el moment d'aprendre a fer-los vosaltres solets... Ja sabeu que qualsevol dia d'aquest farem un control de cordills. Jejejeje, practiqueu!!!!
divendres, 8 d’abril del 2011
LES NOSTRES FAMILIES on PhotoPeach
dissabte, 2 d’abril del 2011
ON ANIREM DE COLÒNIES?
Amb aquest enllaç podreu veure fotos de les instalacions
http://www.la-granja.net/index.php?lang=ca&secc=menu&idsubmenu=67
dilluns, 29 de novembre del 2010
EXPLIQUEU ON HEU ESTAT ELS DIES DEL PONT
El blog és un espai on tothom ha de participar. Ara us toca a vosaltres pares, mares i nens i nenes de 2n. Us proposo uns "deures".
diumenge, 10 d’octubre del 2010
diumenge, 26 de setembre del 2010
PARES FEU MEMÒRIA
Bé ara és l'hora que els pares i mares de segon feu memòria i ens ajudeu a recopilar jocs d'abans. En aquesta ocassió es tracta del joc de saltar l'elàstic (saltar a la goma).
Es tracta de recordar la llista de cançonetes: chinito, confú, flora, la lechera i...??? Afegiu els vostres comentaris.
Gràcies a tots i a totes
Es tracta de recordar la llista de cançonetes: chinito, confú, flora, la lechera i...??? Afegiu els vostres comentaris.
dimecres, 22 de setembre del 2010
QUÈ FEM, PARES?
Aquesta secció la dedicarem a publicar diverses opcions per passar-ho d'allò més bé amb els nens.

A l'octubre "La bella i la béstia"
Al petit Liceu "Pere i el Llop"
Excursió
Només a 1 hora de camí trobem Sant Miquel del Fai, per passar un dia veient les coves i gaudint d'un dia de tardor a l'aire lliure.
I si plou o simplement no ens bé de gust sortir de casa, podem cuinar un deliciós pastís de xocolata en microones en un plis, plas. Que vagi de gust!!!
Pastís de xocolata per a microones! from Cuina a bon preu on Vimeo.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
