diumenge, 31 d’octubre del 2010

L'EXCURSIÓ

Aquí teniu les fotos de l'excursió de la castanyada

castanyada 2010 segon on PhotoPeach

divendres, 22 d’octubre del 2010

HAY UN AMIGO EN MÍ

Els nens i nenes de segon han decidit que a partir d'ara quan celebrem els aniversaris cantarem una cançó d'amistat, cantarem "Hay un amigo en mi".
Disfruteu-la!!!

dijous, 21 d’octubre del 2010

LA TAULA DEL 2

Aquest any no ens podem adormir, ens hem d'aprendre les taules. Comencem amb la del 2. Potser us anima saber que les podeu cantar. Endavant!!!



divendres, 15 d’octubre del 2010

QUI NO ESMORZAR BÉ, NO HI TÉ RES A FER

Amb motiu del nou tema de medi sobre els aliments hem aprés la cançó del supertres SUPERESMORZA!!!
Mireu-vos el video i apreneu la coreografia.

dissabte, 2 d’octubre del 2010

MÚSICA

Aquest mes farem l'audició del rellotge sincopat. Amb aquest video tenim la oportunitat de veure com una orquestra interpreta aquesta peça.

divendres, 1 d’octubre del 2010

CONEIXEMENT DEL MEDI

El segon tema del coneixement ens presenta els aliments. Us animo a tots i a totes a fer una dieta equilibrada. Pot ser molt divertit!!!






Al tema 1 hem estudiat els ossos, els músculs, les articulacions i alguna altre cosa sobre el funcionament del cos, us convido a veure aquests videos didàctics.