Amb aquest blog esperem arribar a tots els pares i mares dels nens i nenes de 2n de l'escola Nostra Sra. del Mar, per poder compartir i aprendre tots junts.
dilluns, 21 de març del 2011
ANEM AL TEATRE
Nanoland on PhotoPeach
dimarts, 15 de març del 2011
El rei carnestoltes i la vella quaresma
View more presentations from PSU2012
divendres, 4 de març del 2011
Rues de carnaval
Carnaval on PhotoPeach
Rua de la tarda on PhotoPeach
Rua de la tarda on PhotoPeach
Subscriure's a:
Missatges (Atom)