diumenge, 14 de novembre del 2010

LA TERRA

El tema de medi que estem estudiant ens parla de la terra, la lluna i les estacions. He pensat que aquestes imatges de l'espai us agradarien.
Fotos del Espacio

View more webinars from dreikback.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada