Amb aquest blog esperem arribar a tots els pares i mares dels nens i nenes de 2n de l'escola Nostra Sra. del Mar, per poder compartir i aprendre tots junts.
diumenge, 14 de novembre del 2010
LA TERRA
El tema de medi que estem estudiant ens parla de la terra, la lluna i les estacions. He pensat que aquestes imatges de l'espai us agradarien. Fotos del Espacio
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada