diumenge, 31 d’octubre del 2010

L'EXCURSIÓ

Aquí teniu les fotos de l'excursió de la castanyada

castanyada 2010 segon on PhotoPeach

1 comentari:

  1. Me lo pase muy bien en la castañada, con todos mis amiguitos.
    Me gusto mucho la escursion y para el año proximo repito.

    ResponElimina