dissabte, 25 de setembre del 2010

LA TARDOR

El dia 21 ens va sorprendre, tal com fa ja uns anys, l'arribada de la tardor. I tot i que encara la nostra roba i el clima ens diu que hem d'esgarrapar els darrers dies d'estiu, el cert és que ja és aquí.
Gaudim entre tots dels colors i de tot el que ens aporta aquesta estació.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada