dijous, 21 d’octubre del 2010

LA TAULA DEL 2

Aquest any no ens podem adormir, ens hem d'aprendre les taules. Comencem amb la del 2. Potser us anima saber que les podeu cantar. Endavant!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada