divendres, 26 de novembre del 2010

27 MISSATGES DE PAU

La Pau comença per un somriure on PhotoPeach

3 comentaris:

  1. M'encanta aquesta cançó, li dedico als nens i nenes de segon.

    ResponElimina
  2. una de les raons més importants del perqué m'agrada aquest blog és que m'assabento del que feu a classe!! perqué la meva filla xerra molt i molt !! però del que feu a classe m'explica ben poc!!!!
    és molt maca aquesta iniciativa de la Pau!!
    felicitats!!!

    ResponElimina
  3. "No hi ha camins per a la Pau: LA PAU ÉS EL CAMÍ".
    Absolutament d'acord, no?
    Un petonàs!

    Mònica

    ResponElimina