Amb aquest blog esperem arribar a tots els pares i mares dels nens i nenes de 2n de l'escola Nostra Sra. del Mar, per poder compartir i aprendre tots junts.
una de les raons més importants del perqué m'agrada aquest blog és que m'assabento del que feu a classe!! perqué la meva filla xerra molt i molt !! però del que feu a classe m'explica ben poc!!!! és molt maca aquesta iniciativa de la Pau!! felicitats!!!
M'encanta aquesta cançó, li dedico als nens i nenes de segon.
ResponEliminauna de les raons més importants del perqué m'agrada aquest blog és que m'assabento del que feu a classe!! perqué la meva filla xerra molt i molt !! però del que feu a classe m'explica ben poc!!!!
ResponEliminaés molt maca aquesta iniciativa de la Pau!!
felicitats!!!
"No hi ha camins per a la Pau: LA PAU ÉS EL CAMÍ".
ResponEliminaAbsolutament d'acord, no?
Un petonàs!
Mònica