dijous, 2 de desembre del 2010

I... PER TOTS VOSALTRES: LES NADALES DE 2N

Preparar aquestes nadales ha estat molt divertit,
 esperem de tot cor que us agradin






6 comentaris:

  1. hola soy jannet y os deseo a todos bon nadal

    ResponElimina
  2. Simplemente GENIAL, se nota que habeis trabajado mucho y en equipo, un besito y Feliz Navidad a tod@s.
    Lourdes Martin.

    ResponElimina
  3. Pilar, muchas gracias por hacernos participes de estos fantásticos momentos de nuestros hijos , te deseamos una Muy Feliz Navidad en compañia de los tuyos!! Ha quedado super chulo...

    ResponElimina
  4. F E L I C I T A T S !!!!!!
    heu fet una feina increible!!! esteu tots guapíssims i ho heu fet super super super BÉ!!!
    aixó és trevallar de valent!!!!
    Enhorabona i BOOOOOOOON NADAAAAAAALL

    ResponElimina
  5. Me ha encantado, espero que paseis todos una muy Feliz Navidad. Y que este año que esta por terminar deje en nuestros recuerdos buenos momentos como estos.

    ResponElimina
  6. Bon nadal i bones festes a tothotm.
    I moltes felicitats per aquests moments tan xulos que ens deixes compartir dels nens.

    ResponElimina