Amb aquest blog esperem arribar a tots els pares i mares dels nens i nenes de 2n de l'escola Nostra Sra. del Mar, per poder compartir i aprendre tots junts.
Pilar, muchas gracias por hacernos participes de estos fantásticos momentos de nuestros hijos , te deseamos una Muy Feliz Navidad en compañia de los tuyos!! Ha quedado super chulo...
F E L I C I T A T S !!!!!! heu fet una feina increible!!! esteu tots guapíssims i ho heu fet super super super BÉ!!! aixó és trevallar de valent!!!! Enhorabona i BOOOOOOOON NADAAAAAAALL
Me ha encantado, espero que paseis todos una muy Feliz Navidad. Y que este año que esta por terminar deje en nuestros recuerdos buenos momentos como estos.
hola soy jannet y os deseo a todos bon nadal
ResponEliminaSimplemente GENIAL, se nota que habeis trabajado mucho y en equipo, un besito y Feliz Navidad a tod@s.
ResponEliminaLourdes Martin.
Pilar, muchas gracias por hacernos participes de estos fantásticos momentos de nuestros hijos , te deseamos una Muy Feliz Navidad en compañia de los tuyos!! Ha quedado super chulo...
ResponEliminaF E L I C I T A T S !!!!!!
ResponEliminaheu fet una feina increible!!! esteu tots guapíssims i ho heu fet super super super BÉ!!!
aixó és trevallar de valent!!!!
Enhorabona i BOOOOOOOON NADAAAAAAALL
Me ha encantado, espero que paseis todos una muy Feliz Navidad. Y que este año que esta por terminar deje en nuestros recuerdos buenos momentos como estos.
ResponEliminaBon nadal i bones festes a tothotm.
ResponEliminaI moltes felicitats per aquests moments tan xulos que ens deixes compartir dels nens.