dissabte, 20 de novembre del 2010

QUIN HORA ÉS?

Hola, ja sabeu que a la classe vam estar parlant de les hores i vam montar el nostre rellotge. Ara, amb ajut dels pares podeu jugar una estoneta i aprendre.



Una de les feines d'aquest cap de setmana era fer una recepta. Jo us proposo una macedònia, com a exemple, a  més a més podeu aprendre coses dels seus ingredients. Que vagi de gust!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada