Amb aquest blog esperem arribar a tots els pares i mares dels nens i nenes de 2n de l'escola Nostra Sra. del Mar, per poder compartir i aprendre tots junts.
divendres, 22 d’octubre del 2010
HAY UN AMIGO EN MÍ
Els nens i nenes de segon han decidit que a partir d'ara quan celebrem els aniversaris cantarem una cançó d'amistat, cantarem "Hay un amigo en mi". Disfruteu-la!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada