divendres, 22 d’octubre del 2010

HAY UN AMIGO EN MÍ

Els nens i nenes de segon han decidit que a partir d'ara quan celebrem els aniversaris cantarem una cançó d'amistat, cantarem "Hay un amigo en mi".
Disfruteu-la!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada