El blog és un espai on tothom ha de participar. Ara us toca a vosaltres pares, mares i nens i nenes de 2n. Us proposo uns "deures".
Amb aquest blog esperem arribar a tots els pares i mares dels nens i nenes de 2n de l'escola Nostra Sra. del Mar, per poder compartir i aprendre tots junts.
dilluns, 29 de novembre del 2010
EXPLIQUEU ON HEU ESTAT ELS DIES DEL PONT
divendres, 26 de novembre del 2010
27 MISSATGES DE PAU
La Pau comença per un somriure on PhotoPeach
dimarts, 23 de novembre del 2010
EL MILLOR... ESTÀ PER ARRIBAR
Preparant... on PhotoPeach
diumenge, 21 de novembre del 2010
dissabte, 20 de novembre del 2010
QUIN HORA ÉS?
Hola, ja sabeu que a la classe vam estar parlant de les hores i vam montar el nostre rellotge. Ara, amb ajut dels pares podeu jugar una estoneta i aprendre.
Una de les feines d'aquest cap de setmana era fer una recepta. Jo us proposo una macedònia, com a exemple, a més a més podeu aprendre coses dels seus ingredients. Que vagi de gust!!!
Una de les feines d'aquest cap de setmana era fer una recepta. Jo us proposo una macedònia, com a exemple, a més a més podeu aprendre coses dels seus ingredients. Que vagi de gust!!!
diumenge, 14 de novembre del 2010
VOCABULARI: OBJECTES DE L'AULA I NOMBRES
Repassem el vocabulari dels objectes que fem anar a diari
I aquí els nombres, aneu amb compte amb el zero que té molt mal geni...
I aquí els nombres, aneu amb compte amb el zero que té molt mal geni...
LA TERRA
El tema de medi que estem estudiant ens parla de la terra, la lluna i les estacions. He pensat que aquestes imatges de l'espai us agradarien.
Fotos del Espacio
Fotos del Espacio
Subscriure's a:
Missatges (Atom)