dilluns, 29 de novembre del 2010

EXPLIQUEU ON HEU ESTAT ELS DIES DEL PONT

El blog és un espai on tothom ha de participar. Ara us toca a vosaltres pares, mares i nens i nenes de 2n. Us proposo uns "deures".
En tornar del pont expliqueu què heu fet els dies de festa: heu estat de vacances? heu fet alguna excursió? us heu quedat aquí???
Penseu que podeu publicar les respostes fent anar els "comentaris" i sortiran publicats en 24h. Animeu-vos!!!

divendres, 26 de novembre del 2010

dissabte, 20 de novembre del 2010

QUIN HORA ÉS?

Hola, ja sabeu que a la classe vam estar parlant de les hores i vam montar el nostre rellotge. Ara, amb ajut dels pares podeu jugar una estoneta i aprendre.



Una de les feines d'aquest cap de setmana era fer una recepta. Jo us proposo una macedònia, com a exemple, a  més a més podeu aprendre coses dels seus ingredients. Que vagi de gust!!!

diumenge, 14 de novembre del 2010

VOCABULARI: OBJECTES DE L'AULA I NOMBRES

Repassem el vocabulari dels objectes que fem anar a diari




I aquí els nombres, aneu amb compte amb el zero que té molt mal geni...

LA TERRA

El tema de medi que estem estudiant ens parla de la terra, la lluna i les estacions. He pensat que aquestes imatges de l'espai us agradarien.
Fotos del Espacio

View more webinars from dreikback.