divendres, 17 de juny del 2011

BON ESTIU ALS FUTURS NENS I NENES DE TERCER

Acomiadar-me de vosaltres em feia sentir contenta per totes les coses que junts hem aconseguit i alhora trista perquè suposa la fi de molts moments divertits. Llavors després de pensar i pensar he decidit fer 2 acomiadaments: el trist i el feliç.
Trieu vosaltres mateixos...
Acomiadament feliç on PhotoPeach



dimecres, 1 de juny del 2011

VEIEM LES COLÒNIES

dilluns de colònies


Dimarts de colònies


Dimecres de colònies


El joc de mans d'aquests dies