divendres, 15 d’octubre del 2010

QUI NO ESMORZAR BÉ, NO HI TÉ RES A FER

Amb motiu del nou tema de medi sobre els aliments hem aprés la cançó del supertres SUPERESMORZA!!!
Mireu-vos el video i apreneu la coreografia.

1 comentari: