Amb aquest blog esperem arribar a tots els pares i mares dels nens i nenes de 2n de l'escola Nostra Sra. del Mar, per poder compartir i aprendre tots junts.
divendres, 15 d’octubre del 2010
QUI NO ESMORZAR BÉ, NO HI TÉ RES A FER
Amb motiu del nou tema de medi sobre els aliments hem aprés la cançó del supertres SUPERESMORZA!!! Mireu-vos el video i apreneu la coreografia.
Ens agrada molt la cançó!
ResponElimina