El segon tema del coneixement ens presenta els aliments. Us animo a tots i a totes a fer una dieta equilibrada. Pot ser molt divertit!!!
Al tema 1 hem estudiat els ossos, els músculs, les articulacions i alguna altre cosa sobre el funcionament del cos, us convido a veure aquests videos didàctics.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada