divendres, 1 d’octubre del 2010

CONEIXEMENT DEL MEDI

El segon tema del coneixement ens presenta els aliments. Us animo a tots i a totes a fer una dieta equilibrada. Pot ser molt divertit!!!






Al tema 1 hem estudiat els ossos, els músculs, les articulacions i alguna altre cosa sobre el funcionament del cos, us convido a veure aquests videos didàctics.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada