dimecres, 22 de setembre del 2010

QUÈ FEM, PARES?

Aquesta secció la dedicarem a publicar diverses opcions per passar-ho d'allò més bé amb els nens.


A l'octubre "La bella i la béstia"




Al petit Liceu "Pere i el Llop"



Excursió
Només a 1 hora de camí trobem Sant Miquel del Fai, per passar un dia veient les coves i gaudint d'un dia de tardor a l'aire lliure.


 
 
I si plou o simplement no ens bé de gust sortir de casa, podem cuinar un deliciós pastís de xocolata en microones en un plis, plas. Que vagi de gust!!!
 

Pastís de xocolata per a microones! from Cuina a bon preu on Vimeo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada