A l'octubre "La bella i la béstia"
Al petit Liceu "Pere i el Llop"
Excursió
Només a 1 hora de camí trobem Sant Miquel del Fai, per passar un dia veient les coves i gaudint d'un dia de tardor a l'aire lliure.
I si plou o simplement no ens bé de gust sortir de casa, podem cuinar un deliciós pastís de xocolata en microones en un plis, plas. Que vagi de gust!!!
Pastís de xocolata per a microones! from Cuina a bon preu on Vimeo.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada