Amb aquest blog esperem arribar a tots els pares i mares dels nens i nenes de 2n de l'escola Nostra Sra. del Mar, per poder compartir i aprendre tots junts.
dissabte, 2 d’octubre del 2010
MÚSICA
Aquest mes farem l'audició del rellotge sincopat. Amb aquest video tenim la oportunitat de veure com una orquestra interpreta aquesta peça.
Realmente, una peça meravellosa, no la coneixia!!
ResponEliminagràcies per compartir-la amb nosaltres!!
:-))