diumenge, 26 de setembre del 2010

PARES FEU MEMÒRIA

Bé ara és l'hora que els pares i mares de segon feu memòria i ens ajudeu a recopilar jocs d'abans. En aquesta ocassió es tracta del joc de saltar l'elàstic (saltar a la goma).
Es tracta de recordar la llista de cançonetes: chinito, confú, flora, la lechera i...??? Afegiu els vostres comentaris.


Gràcies a tots i a totes

dissabte, 25 de setembre del 2010

LA TARDOR

El dia 21 ens va sorprendre, tal com fa ja uns anys, l'arribada de la tardor. I tot i que encara la nostra roba i el clima ens diu que hem d'esgarrapar els darrers dies d'estiu, el cert és que ja és aquí.
Gaudim entre tots dels colors i de tot el que ens aporta aquesta estació.


MÚSICA

A música hem fet l'audició de l'Aria de Papageno de la flauta màgica de Mozart.
Aquí teniu la oportunitat de veure un video d'aquesta obra.


dimecres, 22 de setembre del 2010

QUÈ FEM, PARES?

Aquesta secció la dedicarem a publicar diverses opcions per passar-ho d'allò més bé amb els nens.


A l'octubre "La bella i la béstia"




Al petit Liceu "Pere i el Llop"



Excursió
Només a 1 hora de camí trobem Sant Miquel del Fai, per passar un dia veient les coves i gaudint d'un dia de tardor a l'aire lliure.


 
 
I si plou o simplement no ens bé de gust sortir de casa, podem cuinar un deliciós pastís de xocolata en microones en un plis, plas. Que vagi de gust!!!
 

Pastís de xocolata per a microones! from Cuina a bon preu on Vimeo.

diumenge, 19 de setembre del 2010

ÉTICA

ALS NENS DE SEGON ELS AGRADA LA CANÇÓ COLOR ESPERANZA
I A TU?

dimarts, 14 de setembre del 2010

MATEMÀTIQUES

SUMES I RESTES
http://www.arcademicskillbuilders.com/

Aquí us faig arribar un enllaç per tal de jugar una estoneta i repassar sumes i restes.