Amb aquest blog esperem arribar a tots els pares i mares dels nens i nenes de 2n de l'escola Nostra Sra. del Mar, per poder compartir i aprendre tots junts.
jo ja tinc moltes ganes de veure-ho!!!!!segur que ha quedat super xulu!!!!! sé que heu trevallat de valent........aissssssshhhhhhh.........quins nervis!!!!!
Yo también estoy impaciente por verlo, seguro que quedará fantástico !!
jo ja tinc moltes ganes de veure-ho!!!!!
ResponEliminasegur que ha quedat super xulu!!!!! sé que heu trevallat de valent........
aissssssshhhhhhh.........quins nervis!!!!!
Yo también estoy impaciente por verlo, seguro que quedará fantástico !!
ResponElimina