diumenge, 26 de setembre del 2010

PARES FEU MEMÒRIA

Bé ara és l'hora que els pares i mares de segon feu memòria i ens ajudeu a recopilar jocs d'abans. En aquesta ocassió es tracta del joc de saltar l'elàstic (saltar a la goma).
Es tracta de recordar la llista de cançonetes: chinito, confú, flora, la lechera i...??? Afegiu els vostres comentaris.


Gràcies a tots i a totes

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada