Aquí teniu les fotos de l'excursió de la castanyada
castanyada 2010 segon on PhotoPeach
Amb aquest blog esperem arribar a tots els pares i mares dels nens i nenes de 2n de l'escola Nostra Sra. del Mar, per poder compartir i aprendre tots junts.
diumenge, 31 d’octubre del 2010
divendres, 22 d’octubre del 2010
HAY UN AMIGO EN MÍ
Els nens i nenes de segon han decidit que a partir d'ara quan celebrem els aniversaris cantarem una cançó d'amistat, cantarem "Hay un amigo en mi".
Disfruteu-la!!!
Disfruteu-la!!!
dijous, 21 d’octubre del 2010
LA TAULA DEL 2
Aquest any no ens podem adormir, ens hem d'aprendre les taules. Comencem amb la del 2. Potser us anima saber que les podeu cantar. Endavant!!!
divendres, 15 d’octubre del 2010
QUI NO ESMORZAR BÉ, NO HI TÉ RES A FER
Amb motiu del nou tema de medi sobre els aliments hem aprés la cançó del supertres SUPERESMORZA!!!
Mireu-vos el video i apreneu la coreografia.
Mireu-vos el video i apreneu la coreografia.
diumenge, 10 d’octubre del 2010
dissabte, 2 d’octubre del 2010
MÚSICA
Aquest mes farem l'audició del rellotge sincopat. Amb aquest video tenim la oportunitat de veure com una orquestra interpreta aquesta peça.
divendres, 1 d’octubre del 2010
CONEIXEMENT DEL MEDI
El segon tema del coneixement ens presenta els aliments. Us animo a tots i a totes a fer una dieta equilibrada. Pot ser molt divertit!!!
Al tema 1 hem estudiat els ossos, els músculs, les articulacions i alguna altre cosa sobre el funcionament del cos, us convido a veure aquests videos didàctics.
Al tema 1 hem estudiat els ossos, els músculs, les articulacions i alguna altre cosa sobre el funcionament del cos, us convido a veure aquests videos didàctics.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)