dissabte, 2 d’abril del 2011

ON ANIREM DE COLÒNIES?


Amb aquest enllaç podreu veure fotos de les instalacions
http://www.la-granja.net/index.php?lang=ca&secc=menu&idsubmenu=67

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada