Amb aquest blog esperem arribar a tots els pares i mares dels nens i nenes de 2n de l'escola Nostra Sra. del Mar, per poder compartir i aprendre tots junts.
dimecres, 22 de desembre del 2010
dimarts, 21 de desembre del 2010
dijous, 2 de desembre del 2010
I... PER TOTS VOSALTRES: LES NADALES DE 2N
Preparar aquestes nadales ha estat molt divertit,
esperem de tot cor que us agradin
dilluns, 29 de novembre del 2010
EXPLIQUEU ON HEU ESTAT ELS DIES DEL PONT
El blog és un espai on tothom ha de participar. Ara us toca a vosaltres pares, mares i nens i nenes de 2n. Us proposo uns "deures".
divendres, 26 de novembre del 2010
27 MISSATGES DE PAU
La Pau comença per un somriure on PhotoPeach
Subscriure's a:
Missatges (Atom)



