dijous, 2 de desembre del 2010

I... PER TOTS VOSALTRES: LES NADALES DE 2N

Preparar aquestes nadales ha estat molt divertit,
 esperem de tot cor que us agradin






dilluns, 29 de novembre del 2010

EXPLIQUEU ON HEU ESTAT ELS DIES DEL PONT

El blog és un espai on tothom ha de participar. Ara us toca a vosaltres pares, mares i nens i nenes de 2n. Us proposo uns "deures".
En tornar del pont expliqueu què heu fet els dies de festa: heu estat de vacances? heu fet alguna excursió? us heu quedat aquí???
Penseu que podeu publicar les respostes fent anar els "comentaris" i sortiran publicats en 24h. Animeu-vos!!!

divendres, 26 de novembre del 2010