dilluns, 25 d’abril del 2011

ELS CORDILLS DE LA SABATA

Bé a la fi hem fet el campionat 2011 de cordills de la sabata. Aquí us deixo "LA GRAN FINAL". He de dir que tots i totes les participants se n'han sortit prou bé, vaja encara queda algun que haurà de perfeccionar l'estil.



Quantes vegades ensopegueu amb els vostres cordills? Nens, nenes ha arribat el moment d'aprendre a fer-los vosaltres solets... Ja sabeu que qualsevol dia d'aquest farem un control de cordills. Jejejeje, practiqueu!!!!

dimecres, 6 d’abril del 2011