Amb aquest blog esperem arribar a tots els pares i mares dels nens i nenes de 2n de l'escola Nostra Sra. del Mar, per poder compartir i aprendre tots junts.
Me ha encantado, nos habeis enseñado a los papás que en clase aprendeis mucho, enhorabuena, conoceis bien las verduras, y aparte de aprender, os lo pasais genial en clase probando lo que habeis traido para estudiar, asi es como realmente se aprende, y felicidades a los valientes que hayan probado la cebolla.
Me ha encantado, nos habeis enseñado a los papás que en clase aprendeis mucho, enhorabuena, conoceis bien las verduras, y aparte de aprender, os lo pasais genial en clase probando lo que habeis traido para estudiar, asi es como realmente se aprende, y felicidades a los valientes que hayan probado la cebolla.
ResponEliminajajajajaja, estàn tots guapissims i ho fan super bé!!
ResponEliminaperò..........no m'ha quedat clar.....el pebrot és una fruita o una verdura???? jajjaja