Bé a la fi hem fet el campionat 2011 de cordills de la sabata. Aquí us deixo "LA GRAN FINAL". He de dir que tots i totes les participants se n'han sortit prou bé, vaja encara queda algun que haurà de perfeccionar l'estil.
Quantes vegades ensopegueu amb els vostres cordills? Nens, nenes ha arribat el moment d'aprendre a fer-los vosaltres solets... Ja sabeu que qualsevol dia d'aquest farem un control de cordills. Jejejeje, practiqueu!!!!
Amb aquest blog esperem arribar a tots els pares i mares dels nens i nenes de 2n de l'escola Nostra Sra. del Mar, per poder compartir i aprendre tots junts.
dilluns, 25 d’abril del 2011
dilluns, 18 d’abril del 2011
El port d'Arenys
Arenys on PhotoPeach
divendres, 8 d’abril del 2011
LES NOSTRES FAMILIES on PhotoPeach
dimecres, 6 d’abril del 2011
EXPERIMENTACIÓ AMB VERDURES
Classificació de les verdures on PhotoPeach
dissabte, 2 d’abril del 2011
ON ANIREM DE COLÒNIES?
Amb aquest enllaç podreu veure fotos de les instalacions
http://www.la-granja.net/index.php?lang=ca&secc=menu&idsubmenu=67
LA PRIMAVERA HA FET UN FORAT A LA PARET DE SEGON
Mural de primavera on PhotoPeach
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
