Amb aquest blog esperem arribar a tots els pares i mares dels nens i nenes de 2n de l'escola Nostra Sra. del Mar, per poder compartir i aprendre tots junts.
dimarts, 15 de març del 2011
El rei carnestoltes i la vella quaresma
View more presentations from PSU2012
divendres, 4 de març del 2011
Rues de carnaval
Carnaval on PhotoPeach
Rua de la tarda on PhotoPeach
Rua de la tarda on PhotoPeach
divendres, 18 de febrer del 2011
UNA VISITA MOLT ESPECIAL
L'avi Víctor on PhotoPeach
divendres, 11 de febrer del 2011
MURALS
MURALS SECTOR PRIMARI on PhotoPeach
EL BALL DE LA CIVADA
divendres, 4 de febrer del 2011
TREBALL EN CADENA
Aprofitant el tema de la pesca us poso un video del que passa abans d'obrir una llauna de tonyina, a més a més quedarà més clar el concepte de treball en cadena que alguns no entenieu aquesta setmana.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)