Amb aquest blog esperem arribar a tots els pares i mares dels nens i nenes de 2n de l'escola Nostra Sra. del Mar, per poder compartir i aprendre tots junts.
Hola soy Victor me han encantado los dibujos y me ha gustado mucho venir. .Habeis sido muy amables conmigo muchisimas. ¡GRACIAS !!
Hola soy Victor me han encantado los dibujos y me ha gustado mucho venir. .Habeis sido muy amables conmigo muchisimas. ¡GRACIAS !!
ResponElimina