Amb aquest blog esperem arribar a tots els pares i mares dels nens i nenes de 2n de l'escola Nostra Sra. del Mar, per poder compartir i aprendre tots junts.
divendres, 4 de febrer del 2011
TREBALL EN CADENA
Aprofitant el tema de la pesca us poso un video del que passa abans d'obrir una llauna de tonyina, a més a més quedarà més clar el concepte de treball en cadena que alguns no entenieu aquesta setmana.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada